Sedacannn Almi4134 evden çalışıyorum ama artık izindeyim tatlım sen çalışıyor musun bu arada kçekmecede tam olarak neresinde oturuyorsun
Almi4134 Sedacannn ne güzel ya çalışıyor olmak ben henuz daha çalışmıyorum yeni geldim İstanbula 😁😁 canim grcen sene kucukcekmrcedeydim ben atakentte simdi gungorene taşındım hamileligimin 6. ayinda
Sedacannn Almi4134 ooo istanbul turu atıyorsun atakent güzel yer annem halkalıda oturuyor yakın orası gürkan hocaya 5 dakika mesafesi evden çalışmak güzel ama dışarda olsa çok sıkıntı olurdu
Almi4134 Sedacannn ne isle meşgulsün normalde ay ne güzel ben baya baya uzağım ama en azından anlaşmalı hastanelere yakinim
Sedacannn Almi4134 sağlıcakla gelsinde önceliğin bu olsun açılman olmazsa suni sancıyla denerler şansını artık
Sedacannn Almi4134 eşim halı yıkama fabrikası var arkadaşının sekreterliğini yapıyorum oda halı yıkama şampuan filan şirketi var onunla ilgileniyorum tatlım
Sedacannn Almi4134 bnde oralarda yapamam mesela orası bna ters uzak geliyor sen konuştun mu tanıdığınla kovid ters ücretini hastanede fiyatta yardımcı olucak mı
Sedacannn Almi4134 bir dahaki kontrolün ne zaman ki kuzum sor tabi doğuma gitmeden hatta arayıpta sorabilirsin funda’ya
Sedacannn Almi4134 alıştın sen tabi şimdi oralar yakın geliyor sana mutlu huzurluysan ne güzel gerisi boş zaten
Almi4134 Sedacannn dun sabah dogum ysptim canim zorunlu sezaryen oldum suyum sciklik olmadan birden geldi yarim saatte 5 cm aciklik oldi ama bebegin kalbi yavaşlamaya basladi bana sanci girdikçe daha fazla riske atmak istemedik