Almi4134 biz artık doktor hasta değil aile dostumuz oldu oooo etrafımda o kadar çok kişiyi gönderdim ki herkes mutlu gidiyor bn bile artık pes ettim normal gelmeyecek kabul ettim dedim nasıl isterse öyle gelir sıkma canını demesi bile bni mutlu ediyor ya özel de olsa devlette olsa gittim gürkan hocadan önce sanki zorla gitmişim gibi muamele yaşadım ki gürkan hocanın enerjisi bnim yeniden çocuk sahibi olmam için çok motive etti ve şimdi 18 gün son diyoruz 🤩 güvenin boşa çıkmayacak canım merak etme sen sen ağrısız sağlıklı çocuğunu dünyaya getirmeye bak