Sedacannn yani ne kadsr normal dogum yapmayı istediğimi.bilen biriydi dikkat etmeye çalıştım sekerimi insülin kullanmadan düzende tuttum en azindna denedim :) ben yine de kontrol var diye eski doktora da gittim bugun cihazla oyle bir bastırdı ki bebek kafasını koyduysa da dönecekti😁😁 esim bile fark etti ama gurkan bey icin size çok teşekkür ederim