dlrglnc deletedmom87894 Olur tabi neden olmasın ki artık pembe mavi denen şeyler kalmadı bence gayet güzel tonlar ikiside giyebilir 🌸☺️
Serayyurtsever deletedmom87894 bence de gayet şirin ve güzeller çok rahat olur. Bebeğinin annesi sensin kimsenin aklını karıştırmasına izin verme canım bosver 😘
Fasulyeninannesi1 Gayet de olur. Renkler cinsiyete has degildir erkek pembe giyemez kiz mavi giyemez diye bir kaide yoktur. Takılmayın boyle seylere, saglikla gelsin insallah 🙏
momsturk deletedmom87894 olur neden olmasın bende pembe tavşanlı tulum var giydircem oğluma. Ablamın kızındam kalmıştı Napcak çocuk ben bunu sevmedim mi dicek 😂😂😂😂
Nymphadoraa deletedmom87894 bence olur ☺️ Bebeğim erkek. Nasip olur da ikincisi olursa ve kız olursa diye çoğu şeyi böyle aldım ben
aysimaninveprensinannesi Tabikide giyer neden giymesin ben simdi erkeege hamileyim oncesindede kizim olmustu ondan kalan bircok seyi giycek oglum
Burcuosman deletedmom87894 ben pembe ve süslü kıyafetleri sevdiğim icin erkek bebegimize pembe pijamalar aldım ☻😊