15+1 özelde doktor direk yüzde ihtimal vermeden kız dedi. bir kızım var birde erkek dilemistim kismet hayirlisi dedim. bugün 18+2 ayrıntılı ultrasona girdim devlet hastanesinde erkek denildi. inanamadim kız diye kabullenmistim ben ve özele gittiğim dr ilk kızımı cok erken haftalarda bilmişti bundada kesin bildi diyordum. simdi tekrar mi gideyim bilemedim. var mi yaşayan bu durumu.