Edali87 bunun korkaklıkla ne ilgisi var onu anlamadım. Artık sezeryanlar çok rahat geçiyo, ben de yarın sabah olcam Allah nasip ederse. Normal doğum yapıp çok kötü geçirenler de bana hep sezeryan ol dediler çünkü ya sonrası çok kötü geçmiş ya da öncesi. Çok kolay geçirip hemen ayaklananlar da var. Ben tüm riskleri göz önünde bulundurup, hem de sancı kısmını yaşamamak için sezeryan tercih ettim. Ama bence normal doğuma bir engeliniz yoksa doktorunuza söyleyin normal doğurmak istediğinizi. Eğer bir risk bir gerekçesi de varsa normal doğuma engel olacak bunu size açık açık anlatmalı doktorunuz. Söyleyin mutlaka o şekilde istediğinizi.