FilizDemir ben de 17 haftalık hamileyim bana da aynısını söyledi cok üzülmüştüm başka bir doktora gittim doktor bu önemsencek bir şey değil cogu bebekte görülüyor 20. Haftadan sonra kayboluyor ben doktorun olsam bunu sana söylemezdim bile. Ama ayrıntılı ultrasona gir. Eğer hala kist devam diyosa tehlike oluşturur ama su an için bir sorun yok dedi. Baya rahatlamıştım. Üzülme sen de , kötü de düşünme allah sağlıkla kucagına almayı nasip etsin