Nemusto Kızlar merhaba e bebekten ana kucağı alan var mı? Ama o pahalı olanlar değil tabi😂 manuel kendimizin sallayacağı uygun fiyat performans ürünü bişi
MerveNur- Nemusto polly baby b eşiğinden aldık bugün geldi eşim gelince kurcaz ama baya büyük güzel bir şeye benziyor çok da ucuza aldık
ikiprensesannesiii Nemusto ben e bebekten almıştım ilk kızıma baby plus comfort otomatik salıncak diye aratırsanız çıkar. Gece bile onda yatırıyordum çok rahat etmiştim
aeh e bebekten değil de trendyoldan bunu aldım https://ty.gl/pvgnwglrjz . ilk kızımda da bu tarz bişi kullanmıştım gayet iş görüyor
Glsh-mrt12 Ben bondigonun ana kucağını aldım trendyoldan titreşim müzik özelliği olan daha kullanmadım yorumlar genel olarak iyiydi renkleri şekli güzel bebekte memnun kalır inşallah 😀
Mk34 Bende aldım e bebekten indirimdeyken 100₺ almıştım 170 den düşmüştü.Kendi ağırlığı ile sallanan bi ana kucağı.😊
Mysunshinee https://www.civilim.com/1447-wellgro-angel-wings-oyuncakli-ana-kucagi-ev-tipi-dizi-0 Bunu beğendik bunu alacağız büyük ihtimalle