Tugba54 Şuan 40. haftanın içindeyiz doktorumuz 42ye kadar bekleriz diyor sizde 41 de gelmeyen 42'de gelir mi ? Bebeği tehlikeye atmak değil mi ? Kafam çok karışık !
Sedasude Tugba54 benm de 40+4 dört aclmam1 cm sancım biraz wardı kesldi diye yollaflar cumartesye kadar doğmazsan suni sancıyla foğuma alcaz dedler 42ye kadar beklemen riakli olur bende sinir oldum bekletmelerine 🙄🙄
Kubra3458 Tugba54 40+3te doğum yaptım.Sezeryan günü verecekti doktor kabul etmedim.Çünkü sağlıgında bir problem yoksa bebegin beklenmesinde bir sakınca yok diyor uzmanlar.
Melos Kimi doktor o kadar bekletmiyor kimisi riskli diyor kimisi bekle diyor. Bizim de yarın 40hafta oluyor perşembe doktora gideceğim bakalım ne diyecek
Tugba54 Kivito Melos Sedasude MbsN bende beklemeye korkuyorum pazartesi doktora gidecegim. Ve beklememeyi söyleyeceğim gerekir ise sezeryan olsun ama bebegimi tehlikeye atamam
Kivito Çoğu doktor bekletmez beklemen çok riskli bebek kakasını yiyebilir ve suyun gelmedikçe anlayamazsın beklememeni tavsiye ederim bu kadar yol gelmişsin hamileliğin sonu hüsranla bitmesin sonra yazık olur
MbsN 41 e kadar bekleteni duydum ama 42 hic duymamistim cok riskli olmaZmi cocugun yeri kalmiyor Kabul etmeyin bence gerekirse ilac verip sanci yapiyorlar turkcede ismini bilmiyorum 🤷🏻♀️
Sedasude Tugba54 bebege bişe olmadı gbi bi durum yoksa bekle ynede canm ama işte o beklemk insanı biraz sinir edyo