38+4 günlük hamileyim. Dün gece rahim bölgeme şiddetli ağrı girdi. Lavaboya girdim ve baktım ki nokta kadar kan var. Bir daha baktım yanıldım mı diye yine nokta kadar geldi. Çok fazla gelmedi diye düşünüp yatağıma girdim ve sancım bir daha gelmedi. Sizce neden olabilir ???