sblyrms Mrvweeeeee ikili tarama için çağırdı cinsiyetle ilgili bişey demedi bende erkendir diye sormadım
Deletedmom_289 sblyrms daha çok erken 4 haftaya kadar kesin belli olur ben 13+6yım kız dedi doktor ama %20 yanılma payı varmış ayrıntılı ultrasonda kesin sonuç çıkar