Canss35 Kızlar 1 hafta oldu spinal sezeryan olalı özellikle gece uyurken çok sırt bel ağrım oluyor. Siz neler yapıyorsunuz yüksek yastik mi yastıksız mi nasıl uyuyorsunuz
co2041 Canss35 benim de 1 hafta oldu bel ağrısı çekmiyorum ama dikislerimin ağrısından zaten nasıl yatabilirsem öyle uyuyup kalıyorum