Eagil 3 gun once normal dogum yaptim dikis olursa rahatsiz eder ama normal oldugum icin hemen ayaklanirim diyodum bebegim 3800 dogdu ve cok zor cikti 4 dikisim vardi 45 dk surdu suan sezeryandan farkim yok tuvalete zor yuruyorum asla ayakta duramiyorum sanki butun agirligim orada toplaniyor agrim sizim cok fazla neler yapabilirim gecmesi icin 😔
[silindi] Eagil çok dikişiniz yokmuş aslında neden bu kadar ağrınız var ki😳 bi doktora görünseniz enfeksiyon mu kaptı acaba çünkü bu kadar ağrı normal değil
MucizemE Eagil canım dikiş sayın az enfeksiyon kapmış olma ihtimalin var ablam da normal Doğum dan sonra aynıydı 4 gün sonra gitti enfeksiyon kapmıştı ve dikiş yeri açılmıştı sen bi doktorunla görüş