Kumsal0920 Hanımlar 35+3 günlük hamileyim herşey normaldi hatta 1 hafta önden gidiyordu fakat bugün bebeğimin karın çevresi 1 hafta geride olduğunu söyledi doktorum böyle olup bebeği toparlayan var mı neler yapmam gerekiyor 😭
llFatma Kumsal0920 ben de 25. Haftalığım benim de 1 hafta geride çıktı. Bir şey olmaz ya takmayın kafanıza ben takmıyorum
Eceguldemir55 Kumsal0920 yok canım ya bi sıkıntı olmamıştı. Benim oğlum da her gittiğimde bı yeri daha büyük yada daha küçük çıkıyordu. 1 er haftadan çok büyük bir sıkıntı çıkmıyor bildiğim kadarıyla. Şimdi 2 yaşında
Cancular Kumsal0920 bende 34 haftalikken 1 hafta gerilik gozuktu. Simdi 36 haftaligim. Yarin kontrolum var sanada haber veririm insallah duzelmistir yaptiklarim işe yaramıştır
Burcu_ksn Kumsal0920 benimde 27ci haftada bir hafta geriydi şimdi 32+3üm bir hafta önce kontrole gittim doktorum iki üç gün geride olduğunu söyledi ama kafaya takılacak bişey değil dedi benim çocuklarım iki hafta gerideydiler sıkıntılı bişey değil yani dedi bence sizde korkmayın düzelir
Kumsal0920 Cancular sizden iyi haberler bekliyoruz bana da neler yaptığınızı anlatırsanız çok sevinirim🥰
Ebru_ylmz Kumsal0920 benim de 31.haftada karın çevresi 1 hafta geri çıktı doktorum 1 hafta normal daha da ilerlerse sıkıntı olur dedi çok şükür 2 hafta sonra gittiğimde gayet iyiydi ben badem ceviz Muz süt ve ne kadar nefret etsemde kaşar yedim toparladı bu akr bebeğe kilo aldırıyor geliştiriyor diye okumuştum netten inşallah sizde de işe yarar
Kumsal0920 Ebru_ylmz bende o karışımı yapıyordum hatta 1 hafta önden gitti en başından beri ama muz midemi çok bulandırıp kusmama yol açtığı için ara vermiştim bugün itibariyle başlıycam inşallah bizim doğuma zaten çok az kaldı 2 haftamız var inşallah o zaman toparlar 🥰