Arkadaşlar 27. Haftanın içindeyim son zamanlarda çok sinirliyim eşimin her hareketi davranışı gözüme batmaya başladı hemen sinirlenip ağlayabiliyorum. Bir de bunu nasıl yaparsın düşüncesiz diye bağırıyorum sinir krizi gibi oluyor. Korkuyorum elimde değil bebeğime zarar gelirse diye sizlerden de böyle sinirli gergin olanlar var mı? Bağıran çağıran filan hiç hamile gibi değilim ya kendime kızıyorum