@Ozl
Helpmee
Helpmee emmpapatyaa#17838243
peki orada ne tahlili yaptılar . Karından su falan alıyorlar dedi doktorum . Ayrıca ben pernatolojiye gitmediğim için o yüzden korkuyorum . Hani siz gitmişsiniz başka bir bulguyla karşılaşılmamış o yüzden rahat olabilirsiniz . İnşallah bir şeyi çıkmaz hiç birimizin çocuğunda . Bir de bir şey daha sorucam . Detaylı ultroosnda her yerine baktı ya bildiğim kadarıyla down sendromlu çocuklarda kulaklarda ve ense kalınlığında belirgin şeyler oluyor . Hani bu ultrosonda ayrıyeten bir şey görülmediği için içim biraz daha rahat mı olsa acaba 🤷🏻♀️