Kbrakrc Merhaba 18+4gunluk kızımla, hamilelik düşündüğümüz aynı ayda hamile kaldım 13 mayısta folbiol 5mg kullandım 25 mayısta minik tutunmuş tabiki bende 25 hazirani günümü o gunden 3 gun once aksam saatleri esnedkm ama tabi günümu bekledim o zamana kadar folbiol 5mg kullandım 25 haziranda4 haftalık olduğunu öğrendik, 6 haftalikken hem keseyi görür hem kalp atışlarını duyarız dedik 6+4e kadar folbiol kullandım keseyigorduk kalbi duyduk çok şükür, hamilelik hayalim kitaplar ile zamam geçirmekti oyle de oldu Hemsire Ayse Oner Hamilelik Bebek Bakimi ve Dogum ,Doktor Banu Çiftçi Hamilelik Dogum bu kitaplarda folik asit 0.4 mg belirtiyordu beraberinde Hamilelik Günlüğü, bebeğimin ilk r3sim çerçevesi , doğal hamilelik rehberi, mutlu bebek bakımi , doğum kitaplarını edindim , Ayşe Öner de 0.4 mg folikten bahsediyordu kitabı bitirince Banu Hanimin kitabına geçtim hafta hafta anlatıyor ve devamında diğer kitapları bitirdikçe diğerine başlıyorum hem hafta hafta hemde genel öğreniyorum. Esmde bu konuda bilgili, doktora cikmadsn once bende 0.4 mg olacagin ogrendjm ve çıktığımda doktoruma danıştım 5 mg folbiol bebek için yüksek bir miktar onu 0.4 e dusurelim dedi , 10.haftama kadar 0.4 kullandım ocean methyl foleat kullandım 10.haftadan sonra yapı oluştuğu için omega ocean mummy ve d3 d vitamini verdi , bu omegalari 3 veya 4.ayda veriyormuş, ben balık et tavuk vs tüketiyorum ve hamilelik boyunca da kusma bulantı hiç yaşamadım doktor sansli ailelerdensiniz dedi güzel bir süreç ilerliyoruz , omega içinde yine tüm vitaminler ve folik bulunuyor , arkadasim da aynı doktora çıkıyor o folbiol 5 mg kullandı 3 aya kadar sormamış ve doktorda söylememiş, birde kusma bulantı çok yaşadı, ben kusma bulantı yasamadim kan değerlerim güzel cıktı ve 0.4 ile devam ettim 10.haftaya kadar , doktorunuza danışın o size yönle direcektir, doktorunuza gidene kadar folik kullanmaya devam edin sonrasında o nasıl bir yol izleyeceğinizi ve ilacinizi belirleyecektir gelişimi için folik önemli bu tabiki yediklerimizde de var ilaç kullanarakta temin ediyoruz bence birakmayin doktora kadar devam edin , bizde özele gidiyoruz randevu tarihim dışında bir seu olduğu zaman arıyorum ya da mesaj atiyorum doktorumla görüşüyoruz