2baby1moms İlk gebeliğim 8 günüm kaldı ama hiç sancım yok nst de sancım çıkmadı. Sancım olabilmesi için yapabileceğim yöntemler var mı. Yardımcı olursanız sevinirim
Periocalll 2baby1moms canım ben ahududu yaprağı çayı içiyorum sancılarım sıklaştı rahimi kuvvetlendiriyormus dün gece acile gittim doktor sancıların yeterli ama acilman yok dedi açılma içinde sürekli yürüyorum . Bişey olsa bişey eksik kaliyo Rabbim yardımcımız olsun . Bizimde son 3 kaldı