Tugbatatli hastane olarak medicalpark gerçekten güzel ama fiyatlar biraz yüksek. doktor olarakta volkan emirdar var orda. Çok iyi. Vedat bey var ama kendi muayenehanesini açıyor 250 tl olacak ücreti. Ayrıntılı ultrason için prof.dr. Fuat akercana gitmiştim ben 500 tl vermiştim. doktor değiştirmek insanı gerçekten yoruyor. Özellikle psikolojik olarak