Bende şuan öyleyim pazartesi inanılmaz halsizdim 2 gündür sırt kol ağrım var burun akıntısı öksürük yok ama baş ağrısı gözlerimde ağırlık var korkuyorum sabah sağlık ocağına gittim bi kaç gün daha bekle test için dedi normal tahlillerimi verdim ama yinede icimde bi şüphe var hiç rahat değilim 7 haftalık hamileyim aşım da tek doz var inşallah değilimdir o korkuyu çok iyi anlıyorum o yüzden:(