Minaminisi bet-123 ben inanmıyorum, kızım 41.haftada doğdu. Hatta gelmiyordu mecburi sezeryan oldum 😊
Deletedmom_33 bet-123 Benim yigenlerim kız hepsi ikizler hariç diğerleri günü geçti şunu sancıyla doğum yaptı ikizim. İkizleri de sezeryanla aldı doktor normal yerine onun haftasını hatırlamıyorum şuan 5 yasindalar
restiveduygu Havili Benim de 39+4 😂 hurafe onlar ya 41 e kadar bekleyeceğiz biz de gelmek istemiyor yeri güzel herhalde🥰