derya45 Siz siz olun kendinize iyi bakın kızlar sadece parol içebiliyorsun ama ben onu bile 1 defa aldım daha.Korkuyorum bebeğime birşey olacak diye
Happy-family Kasık ve bel ağrısı olanlar var mı ? Normal mi. Hamilelgimi öğrenmeden önce başlamıştı hala ara ara devam ediyor şiddetli değil ama yinede korkuyorum
Sedro Happy-family benim 2 gündür vardı neredeyse aralıksız. Doktor sade soda önerdi geçti şimdi çok şükür
gl12cn34 Zeynepgl Mercimek29 gerçekten aşırı özeniyorum ben daha sperm rahimde döllenmeden hastaneye koşuyorum sonra da yok kese için bekle yok kalp atışı için bekle zaman geçmiyor 😂
Mercimek29 gl12cn34 Belki de rahatlığım habersiz olduğu içindir. Erken diye düşünmüyordum. 1. Yılımızda öğrendik tesadüfen başka birşey için doktora gitmiştim kan sonucunda çıktı 😂
Sedro 1minik_ 6+ Mercimek29 özel kesinlikle devlette sadece kese görünmüştü ertesi gün özele gittim kalp atışını dinledim