Kızlar bugün kontrole gittim 39+3. Çatı muaynesi oldum ne açılma ve ne yumuşama çocuk da inmemiş daha kanala. O kadar plates hurma sanki boşa gidiyor gibi. Suni sancı almak istemiyorum hiç. Ben bir umut belki açılmam var diye gitmiştim ama hiçbişe yok. Sancı geldiğinde birden açılma olur mu acaba. DüZensiz sancılarımda var kaç gündür 😣