Merhabalar Ben bişey sormak istiyorum 22 haftalık gebeyim covit atlattım şuan çok aşırı öksürüğüm var kuru boğazdan değil hırıltıyla birlikte ne yapsam geçiremedim çok aşırı şiddetli ne yapabilirim ne tavsiye edersiniz gerçekten yardımınızq ihtiyacım var 🥺