Eger lekelenme olursa önceden de vurulur. Ben 10.haftada vuruldum 28.haftads bir defa daha vuruldum. Dogumdan sonra gerek görülürse tekrar vurulacak. Eger lekelenme kanama olursa doktora gittiginizde mutlaka söyleyin. Vurulmadım diyenlere bakmayın. İlk cocuk olmasına ragmen tanıdıgım dogum yaptı. Ve kan uyuzmszlıgını bilmemişler hiç iğne olmamış. Cocuk hala yogun Bakımda doktorlar ya ölür ya da sakat kalır demişler,.