MucizemE MerrefSelukzcan 37+4 olduk bende çok şükür böyle bir sıkıntı Yok üstüne uyumadığım sürece doktoruna söylemelisin uyuşukluk tansiyon dan ola bilir kalple de alakalı ola bilir
Heather MerrefSelukzcan evet sabah uyandığımda parmaklarım ağrıdan kapanmıyor bile. Karpal tünel sendromu adı. Gebeliğe bağlı, doğumdan sonra geçer umarım😊
Sabiree Bendede aynı 24 saat uğuşuk ellerim ne yapsam fayda etmiyor. Yapacak bişey yok normalmiş hamilelikte doğmdan sonra geçer demişti doktor hareket et parmaklarını çok az faydasını görüyorım ben
MerrefSelukzcan Sabiree benimde 24 saat uyuşuk ve ara ara gün içinde ağrı giriyor uykuda da giriyor 😞😞