Merhaba 31+4 günlük hamileyim geçen hafta 3 gün hastanede kaldım erken doğum başlangıcı var dediler rahim agzimda kısalma olmuş taburcu oldum ama evde tedaviye devam ediyorum ilaç kullanıyorum bu haftalarda doğum yapanlar oldu mu kuvez süreci ne kadar sürdü kaç kilo doğdu bana bı yardımcı olurmusunuz ? Çok korkuyorum