nasıl gidiyor kızlar benım çift yumurta ikizi zorlanıyorum valla ama karnım çok büyümedi gelişimleride iyi korkmaya başlıyorum artık onun dışında hafif ağrılarım oluyor ve nefes darlıgı yaşıyorum bazen alamıyorum bile diyebilirim :)) sanki birazda hareketleri azalmış gibi yada ben bilgisayar başında çalışıyorum ondan pek anlamıyorum sanırım sizde durumlar nasıl