sacmalamakizim Merhaba hanımlar ben doğum yapalı 41 gün oldu dün 40′miz çıktı ama bugün benden kan geldi peçeteye silince adet kanı gibi şimdi ben nasıl anlicam adet kanımı lohusa kanımı ve lohusa kanı hâlâ gelir mi 40′tan sonra ilk defa doğum yaptım bilmiyorum?
MerveNur- sacmalamakizim kanamanız ne zaman bitmişti? Normalde Hanefîlere göre sınır 40 gün şafilere göre 60 gün sonrası lohusalık kanı değil özür sayılıyor ama sizin çok erken bittiyse kanamanız acaba adet zamanınız mı geldi bilemedim
Papatya-Kokusu sacmalamakizim 40ım cıktı o gün adet oldum 7 gün sürdü sonra hep eski düzen devam etti 21 günde bir geldi adetim
Denize sacmalamakizim yüzde yüz eminin diyemem ama bence adet kanıdır bugün benim de 40. Günüm şu an bir Kanamam yok ama zaten loğusalık kanı kırmızıdan yavaş yavaş beyaza dönmedi mi birden tekrar kırmızı ve yoğun olması normal mi bilemem bünyeden bünyeye fark ediyor tabi
sacmalamakizim MerveNur- kanamam 1 hafta oldu biteli bende adet sancısı da olmadı ama adet kanı gibi geliyor
sacmalamakizim Papatya-Kokusu ama benim adet sancım olmadı bende emin olamadim illa sancı olması mı gerekiyor mu ama adet kanı gibi
sacmalamakizim Denize 1 hafta önce aynen dediğiniz gibi oldu kirmizidan beyaza döndü şimdi gelmeye basladi
MerveNur- sacmalamakizim o zaman mantıken adet olması laızm çünkü kanınız önceden kesilmiş. Eğer kesilmeden 40 günü geçseydi 40tan sonrasına o zaman özür denilmesi lazım diye düşünüyorum bilgilerime dayanarak. yine de bu konuda bilgisine güvendiğiniz biri varsa ona da sorun derim 😊
Papatya-Kokusu sacmalamakizim benim normalde de sancım olmuyor zaten bi bel ağrım oluyordu adet kanaması kendini belli ediyor zaten gayet adet gibi gelmişti benim fazla fazla