anneadayii42 İkisi arasinda kalsaniz hangisini tercih ederdiniz bugün gidicem insallah 40 haftanin dolmasina 4 gün var ama bebek iri be kafası önden gidiyor normal doğum zor olacak belli ama ben sezaryenden daha çok korkuyorum açıkçası suni alma direk sezaryen ol diyenler de var tecrubesi fikri olan?
Kksll anneadayii42 doktoruna güveniyorsan ne diyorsa onu yap devlete mi gidiyosun özele mi bilmiyorum ama devlette zaten normal doğum olana kadar bekletilir aksi durum olmadıkça sezaryene almiyolar eğer direk sezaryan diyorsa vardır bı bildikleri diye düşünüyorum bende ilk dogumumda 40+6 ya kadar beklediler suni sancı için gittim sanciyida verdiler ama nst de istedikleri sonucu alamadılar en son bebeğin kapl atışlarını alamıyoruz diye acilen sezaryene aldılar Allah’tan sancım sıklasmamisti bide o sanciyi çekmek zorunda kalmadım
Morvy anneadayii42 bana suni sancı verdiler yalan yok çok çok zor.. 10 cm açılmam vardı doğumhanede 1 saat ıkındım ama o suni sancıyla bile doğuramadım acil sezaryene alındım. Her ikisinide yaşayan biri olarak sezaryen diyorum. Ben o sancıya zor dayandım saatler sürdü bide🤦🏻♀️
Ayseee4238 anneadayii42 haftamız dolmamisti bizim ama acilmam cogalmisti yalniz sıfır sancım vardı mecbur suni sancı almak zorunda kaldım.
anneadayii42 ervanursimsek doktor risk aliyorum ama sen istiyosun diye suni deneyelim dedi normalde suni taraftarı değilim çünkü işin sonu genelde yine sezaryene gidiyor dedi bende denemek istiyorum ama kafam çok allak bullak gerçekten
987123 Benim çocukların ikisinde de suyum geldi, sancı yok açılma yok suni sancıyla açılmam da oldu üstelik kafaları da büyüktü ne kesik oldu ne bişe sezeryana mecbur kalmadıkça sıcak bakmayın derim. O esna da gerekirse hemen alıyorlar ameliyata zaten