Kelebekmadam Dün akşamdan beri ellerimde kaşıntı var ve kabarcık kabarcık olmuş geçen hafta kan vermiştim alt ast ggt değerlerim hep normal ast 23 alt 23 ggt 37 düşük değerler bu kaşıntı neden olur ?