Sedaince ben 38+5 im ama normal insanların 6-7 ayı gibi ve bu durum çok hoşuma gidiyor , nesin’e takılıyorsunuz anlamıyorum 🤷🏻♀️😄 çünkü normal yürüyebiliyorum paytak paytak değil , daha rahatım büyük karnı olmak çatlak daha çok olabilir demek vs vs , bebecik sağlıklı olsun da gerisi önemli değil daha avantaj bile hala eski kıyafetlerimi giyiyorum 1 tane hamile kıyafetim yok ((pantolon hariç onu da 11 haftada falan almıştım hala giyiyorum Maşallh diyeyim💪🏻🥳🥰)