Bbuse12 Aysel0707 o hastanede bi tane fenomen dogum yaptı aşırı ünlü degil ama bi bak derim kubramadenlidogrul doktorunun adı da yziyordu dogum anını hep cekmis
Seminn Aysel0707biz sezeryana 3bin verdik canım 2 covid testine de 300 tl. Aygün hanım benim doktorum hala bebeğimi sorar nasıl diye.ebemiz çok tatlıydı hemşirelerde çok ilgiliydi🤗
Aysel0707 Seminn topuk kanı falan herhangı baska testler ıcın para alıyorlarmı bıde annemde olucak yanımda kısı basınamı kovıt testımı alıyorlar yoksa
Aysel0707 Seminn ya devlet hanı butun testlerı yapıyor ya ısııtme testı bılemm ne testlerı kararsız kaldım esım cok ıstıyor bıde benım normal dogım olucak sız nezman yaptınız dogum
Seminn Aysel0707 hepsini yapıyorlar canım bebeğinin 28 gün ücretsiz muayene hakkı oluyor. Seninde ilk kontrolun ücretsiz oluyor. Benim suni ile başlatıldı sezeryana döndü doğumum 12 ağustos ta