Gulcanalya Kızlar haftaya sezaryan dogumum var.20 lik disim cok agriyor ve cekilmesi lazim kendi doktorum da disci uygun gorurse cektirin diyo ama icimde bi tereddüt var aranizda var mi benim gibi hamileyken 20 lik dis çektiren
Dilekcnkn Gulcanalya Ben 35 haftada rapor aldım dişim ağrıyordu 20′lik miş dişçi bu haftalarda sorun olmaz işlem yapılırsa dedi ama eşim doğumdan sonra yap dedi çünkü bazen cerrahi işlem gerektiriyor benim bir 20′lik dişimde dikiş vardı o yüzden doğum da yakın olunca sonraya bıraktım ama doktor sorun görmediyse birşey olmaz
Fatma_ozsoy_46 Ya benim de 2.ci hamileligim 20 lik cikti ama cektirmedim bence biraz sabr edin ne olur ne olmaz
Gulcanalya Dilekcnkn doktor sorumluluk almıyor disci uygun gorurse dedi haliyle tereddutte kaldim en iyisi 1 hafta daha dayanmak
RumeysaNur34 Canım genelde diş hekimleri hamile anneleri riske atmamak için kabul etmiyor sonuçta uygulanan anestezi işlemi hiç riske atma bence