Kızlar ben 38+6 oldum bugn. normalde bugun sezaryen olcaktm çatın sınırda dedi doktor ama dün kontrole gittiğimde aslında doğum yapablrsn azcık zorlansanda hatta 1 cm de acıklığın var dedi. Eşim şehir dısında ben doğm için memlekete geldim. Çağırmıştım Boşa geldi adam resmen 3 gün daha kalıp dönmek zorunda benim bu cocuğu doğurmam lazm 😅 tecrübelerinizi benimle paylaşır mısınız 🤗