Mlkbrn Merhaba arkadaşlar 14 haftalığım ara ara gögüs ve kalbim ani ani çarpıyor gibi oluyor neden olabilir sizce korkuyorum kan sulandırıcı iğne de kullanıyorum acaba bazen kanıma bşy oluyor da kalbimi ve gögsümü mü çarpıntı yapıyor dye korkuyorum
Mlkbrn Dilaraa1 hiç blmyorum ki arada nefes alırken de zorlanıyorum bazen bir şeye heyecan yaparız ya bende aynı öyle oluyor çarpıyor
Kelebekmadam Mlkbrn benimde öyleydi canım kan değerim düşmüş hemoglobin 15 ti 11 e düşmüş ondan öyle çarpıntım olmuş kan ilacıda kullandım ama yaramadı galiba