bebekomm Merhabalar güzel anneler. Az önce doktordan geldim. 12+3 üz. Doktorum Cinsiyet tahmininde bulunmak istemedi tam göremedi sanırım. Ancak çok merak ediyorum. tahmin eden var mı? https://www.hizliresim.com/kibm48o https://www.hizliresim.com/267hxrm https://www.hizliresim.com/7pghp6n
Canselyaren bebekomm 12 de kız gibi ama emin değilim dedi 13 de gittim erkek bebek bu dedi pipiyide gördük ama emin olmak için başka prof bı doktora gittim oda erkek dedi 3 doktor onayı aldıktan sonra başladım bn alışverişe😂😂
Zehracnr60 https://resimyukle.io/r/ytdpz4mZUN bna da tahmin yapar mısınızz bize de tahminde bulunmadı doktor 14 haftalıgız