Merhabalar 16+3 teyiz. Vitamin ilaçlarını her kullandığımda 1 gün sonra mide bulantısı ve ardında kusma gerçekleşiyor. Kalbimde çarpıntı oluyor. Zaten bişey yiyemiyorum bi de böyle olunca vitaminleri de doğru düzgün kullanamıyorum😒 bu durumu yaşayan var mıdır ? Tavsiye edeceğiniz bişey var mı 😒