PrensesFiona aesrp benimki daha çok yemek yerken ya da yedikten sonra ediyor. Ya da meyveden sonra. Çikolataya o kadar da tepki vermiyor valla. Bi kere şerbetli bi tatlı yemiştim adını vermiyim onada iyi tepki verdiydi 🤗
Elfelf475 aesrp çikolata şart değil bence bizimkisi helva ve muz ile de hemen hareket ediyor hatta helva lifli olduğu için beni hemen tuvalete götürüyor 🤭
rojinlina44 aesrp Benimki ev yemegi cok seviyor ozellikle etli olanlar yedigimde kıpır kıpır oluyor 😂😂 bebegimde anasi babasi gibi garip 😂
cahillesohbetikestim aesrp tünaydın evet çikolata hareket ettiriyor ama benim oğluşum mandalina yiyince daha çok hareket ediyor 🥰🤣🦁🧿💙
Deletedmom_33 aesrp Benimkini ettirmedi canım. Doktorum biraz yürüyüp gel portakal suyu da içebilirsin daha sağlıklı dedi. 30-35 dk sonra yürüyüp tekrar çıktığımda yine uyuyordu 😅