Elifekrem25 Moral bozacak birsey yok. 6 yaşında kızım var hic bir sıkıntı yaşamadan gebelik boyu laboratuvarda tüm gün ayakta rahatça çalışabildim. 1 yıl önce bir düşük oldu. Tekrar gebe kaldım genetik test yapıldı gen mutasyonu sebebiyle kan pıhtılaşma sorunu oluşmuş iğne yapıyorum hergün. Ve sıkıntılı bir gebelik geçirdim biraz düzeldi 33 haftaligim şuan ama kasilmalarim başladı doktor 2 günde çağırıyor, kontrol altindayim. Yani uzun uzun yazmamim sebebi hersey olabiliyor risklisin diye kötü düşünmenizi gerek yok önleminizi alın, Allah büyük ne olması gerekiyorsa onu yaşıyoruz. Güzel bir hamilelik geçirmeniz dileğimle 😊