Keşke bunları daha önce okuyup sipariş vermeseydim. Beni de o kadar uğraştırıp üzdüler ki çikolata falan da yok zaten ortada. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Hem paranızla rezil oluyorsunuz hem de hamile halinizle üzülüp uğraşıyorsunuz. Allah’a havale ettim.