Dilara0638 Gonul_1 riskli değilse yapmıyorlar ama benim doktorum daha detaylı olan 4lüyüde yaptı ikiside temiz geldi şükür
bahtnurr1 Gonul_1 devlette doktorum yapalım dedi yaptırdık ama ilk gittiğimde 2li tarama için pozisyon uygun değildi direk üçlü yapalım demişti tekrar gittim hem 2li yaptık hem üçlü