EzgiDilekAta canım özellerın bazıları aynı gün yapıyo 24e kadarsa yapılıyo benımde 23+1 bugün yapıldı yanı bende yaptırsan ıyı olur damak yarıklıgı kalbı parmakları beynınde kütle varmı aklına gelebilecek ne varsa bakıyorlar yarım saat ıncelıyorlar ben 2li testımı yaptırmadım 4lu yaptırdım sonuç temızdı ama doktorum israrla ayrıntılını mutlaka yaptırmanı onerırım demıstı bır kere yapılıyo bence sende yaptır