Arkadaşlar evlendikten sonra çok az başlamıştı benim işten çıkıp evde durunca bunalıma girdim evliliğe adapte olma zamanlarım da sonra hamile kaldım ve dışarı çıktığım da gezerken oturmaya gittiğimde birine basım dönüyor sanki fenalık basıyor etrafı bulanık görüyorum sanki hiç huzurlu olamıyorum dışarı çıktığım da ilaç da almıyorum hamilelikten sonra düşünüyorum inanın çok zordu benım icin hamilelik 35 haftalık oldum ama bu durumdan dolayı hamileliğimin tadını çıkaramadım Allah şifa versin bu durumda olanlara çok zor