Kese de gözükmeyebilir bebek te gözükmeyebilir kötü yorumları veya örnekleri görüp canınınızı sıkmayın, her insan da farklı cünkü . Mesela ben 6.haftada gittim kese yeni gözükmüştü bebek yoktu boş gebelik olabilir dedi sevgili doktorum ama 8.haftada bebeği de kalbini de duyduk. Ama 8.haftada bile bebek oluşmamış arkadaşım vardı. Buradan düşünün ve içinizi ferah tutun 🌸