Ela20 Herkese merhaba, sepet beşik kenarına koyulan korumalıklar yıkanabilir mi? Hiç kağıt yıkama talimatı yok. Bilemedim.
Hilal-95 Ela20 ben yıkıcam yıkanılabılıyomuş benm yengem kullanıyodu ben onunkını aldım o yıkanıyor dedi bana yani
Hilal-95 Ela20 aynen çokıyomu yüz kısmı eğer yüz kısmı cıkıyosa öle deneyın bana daha gelmedi ama yengem düşük sentetik 30 da yıkadığını sölemiştş
Ela20 Hilal-95 yok çıkmıyor fermuar falan yok içide kabarık kalınca yumuşak ince değil. Normalde küçükte olsa bir kağıt olur talimat yazar yok.
Hilal-95 Ela20 int bak genede bozulmasın yazamamışım kusura bakma🤣🤣 içi toplanınca kötü olur bide ama sonucda yıkanması gereken bısey mecbur yıkanıcak ben herşeyi 30 yıkadım aldıklarımı sorun yaşamadım sentetikde
Ela20 Hilal-95 evet yıkamadan insanın içine sinmiyor. Silsem yıkandığı gibi olmaz. İnternetten de bir bakayım