Dün geceden beri regli sancısı gibi sancım var geçmedi belim agrıyo kasıklarıma dogru sırtım agrıyo vajina kemiklerim agrıyo ayaklarıma bile vuruyo agrı doğum sancısı mıdır bebeğimin başı aşağı dönüktü zaten 37+5 haftalığız nişan ya da su gelmiyo ne kadar bekliyip hastaneye gitmeyelim bi kaç gündür böyle sancılarım oluyor doktorum 2 3 dkda bir olursa kanaman yada suyun gelirse gel dedi kontrolüm pazartesi normalde ama agrılarım şiddetlendi napmalıyımm sizce doğum sancısı mı?