Papatyamevsimi-89 Kızlar 27+4 oldum rutin kontrol vardi aile hekimliğinde idrar ve kan tahlili verdim.Idrarda beyaz tozlar vardi içinde..Sebebi nedir bilen var mı?Bir de ben gece genleşiyorum ve farkına varınca korkuyorum bunun nasıl önüne geçebilirim?
Handan04 Papatyamevsimi-89 ben 5 yıldır evliyim ve evlendigim günden beri idrar yolu enfeksiyonum var surekli doktorlara gittim bazen iki kere üst üste antibiyotik kullandim bi türlü geçmedi gecsede iki hafta icinde yine basliyordu idrar yaparken yanma ve sık idrara çıkma vardı ölüyordum resmen ama bisey kesfettim kullandim iyi geldi hamd olsun ama hamileyken icmeyin bebege zararinin olacağını düşünüyorum ama arastirmak lazim ben incir yapragini kullandim
Handan04 Papatyamevsimi-89 incir yapragi dogal bi antibiyotik gibi enfeksiyonlar icin bulunmaz bir nimet
istanbullugelin34 Papatyamevsimi-89 gerilmeyle bisey olmaz korma ben hep geriliyorum zaten insan istemsizce geriliyo ve rahatliyo bebekle alakası yok ki bebeğin kordonu zaten plasentaya bağlı bizim kolumuza bacağimıza değil yani
Mrvweeeeee Papatyamevsimi-89 progstan falanmi kullaniyosun vajinadan atilan idrarini oda beyaz ilac cikario genlesiyorm nedemek onu anlamdm bide
Papatyamevsimi-89 Mrvweeeeee prpgestan kullanmıyorum canım..Yatakta gerilme hareketi yapıyorum farkında olmadan sonra hamile olduğum aklıma geliyor bebege bisey oldu diye korkuyorum
Mrvweeeeee Papatyamevsimi-89 gerilmeyle falan bsey olmaz ya okdar takma kafani ilk aylar olsa belki sorun olabilirde fazlasi baya ilerlemis bsey olmaz sanirim
Papatyamevsimi-89 yaren-1 şimdi verdim bakalım canım ne olacak sonuç..Kac kere fitil kullandım gecmiykr galiba halen devam ediyor
yaren-1 Papatyamevsimi-89 bende hamileliğimin başından beri uğraşıyorum valla ne yaptıysam geçmiyor napalım artık Doğumdan sonraya 😒
Handan04 Papatyamevsimi-89 yapraklari zaten büyük biz mayis haziran ayinda topluyoruz kurutuyoruz özellikle bu enfeksiyonum kışın artiyo bu yuzden kurutup kullaniyorum bi yaprak kadarini 3 4 bardak suyla 10 dk kaynatip soğuduğunda birer bardak içiyorum