Betulldd Dml_mom aslında çok düşük bi ihtimal sayılmaz çünkü negatif olduğunda hiç çizgi çıkmıyor. Bence daha da geciktirmeden hemen sağlık ocağına gidip kan ver😍
HappyBabyy Selisce instagram hesabınız falan varmı? Malum aynı şeyleri yaşadık bundan sonraki süreçlerde de dertleşmek isterim sizinle?
Selisce HappyBabyy ekleyelim birbirimizi yardımcı oluruz verebilir miyim burdan acaba instamı engellemezler mi
Briahll Dml_mom bende bebek oluşmadığı için kürtaj olmuştum canım ve senin gibi bu hafta hamile olduğumu öğrendim . Seninle aynı korkuları yaşıyorum oyüzden çok iyi anlıyorum inşallah hayırlısı olur hakkımızda 🥰