8 ve 10. haftalarımda ben de yaşadım kesenin yanında kanama var demişlerdi vs. İyi dinledim zaten o haftalarda hiç halim olmazdı hep uyurdum. Progestan ilacı vermişti doktor sadece onu kullandım geçti çok şükür. İlki kahverengi leke olarak geldi sonra ki kanama şeklinde yani korkma hemen doktoruna başvur sakince dinlen🎈